poniedziałek, 4 sierpnia 2014

Kulawy blog...

Coraz częściej nachodzi mnie myśl o utworzeniu nowego bloga.
Niby ten ma już swoje lata, ale nie jest trudno zauważyć, że nieco kuleje. Zastanawiałam się jaka może być przyczyna i znalazłam ich kilka:
Po pierwsze blog powstał z myślą o "nauczankach". Ponieważ obie twórczynie przebywają aktualnie na urlopach wychowawczych i etapie wielkich zmian zawodowych, tematyka uległa nieco przekształceniu - powstał blog o pracach ręcznych (niby też się można nauczyć i dowiedzieć, ale to już nie to samo). 
Po drugie jedna z twórczyń zaangażowała się w bliźniaczy blog
Po trzecie w adresie www jest mała literówka, co mnie nauczycielkę kłuje po oczach. 
Po czwarte nowy etap - nowy blog.
Trochę przeraża mnie brak systematyczności, ale jeśli zrobię z tego postanowienie połowo-roczne... Poza tym zaczynam wsiąkać w czytanie i komentowanie cudzych blogów, a posiadanie własnego umożliwi mi aktywniejszy udział w zabawach i wymiankach, na których mi zależy.

A propos wymianek. Dziś szukając inspiracji krawieckich dotarłam na Hand Made by Majalena. Akurat w ostatnim momencie, aby dołączyć do zabawy. Mam ogromną nadzieję, że zostanę zakwalifikowana do grona wybrańców :)
 

Kończę z zamiarem podjęcia właściwej decyzji :)


2 komentarze:

  1. nie ma sensu zakładać nowego bloga, wystarczy tylko ten podrasować ;)

    tak jak pisałam w ostatnim Twoim poście obserwatorzy, to podstawa.
    A jako, że jeszcze ich nie masz to idzie zmienić nazwę bloga bez konsekwencji i nagłówek również. Blog nie musi być na jedno kopyto, więc tematykę idzie też zmienić bez problemu ;)

    no i zacznij od usunięcia sprawdzenia, czy ja to ja czy robot :D
    na komórce to nastręcza wielu problemów przy komentowaniu i wpisywaniu tych cyferek ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z dużo informacji, jak na jeden raz ;)
      Jesteś pewna, że mogę zmienić nazwę i nagłówek?
      Nawet nie wiedziałam, że mam ustawione "sprawdzanie robotów". Widzę, że czeka mnie sporo pracy w dopieszczaniu bloga.

      Usuń