środa, 12 sierpnia 2015

"pasteLOVE"

Postanowiłam wrócić do żywych :) Oczywiście najlepiej wyzwaniem rękodzielniczym, bo wtedy moja motywacja wynosi 100%.

Wyzwanie jest z Szuflady, posiada nr 8 i ma być w kolorach pastelowych.

Wykorzystałam mulinę, filc, wstążkę, koronkę, bawełnę, złotą nić, guzik oraz tamborek.



Z pomocą igieł, szpilek, dwóch par nożyczek i zapałki powstał hoop art. Beżowy ptaszek wśród serduszek - błękitnego, różowego i jasnozielonego. (Kolory opisuję, ponieważ zdjęcie nie oddaje ich w pełni, a regulamin jest bezwzględny :P).  Wyszyty napis nie jest przypadkowy - LOVE kolory pasteLOVE :)



Liczę na wygraną ;)

Wszystkich serdecznie pozdrawiam,
ankanauczanka

5 komentarzy:

  1. Aaaaa wróciła Córa marnotrawna!!!! Ale się cieszę!!!!

    Ta praca na tamborku jak i mój konik są cudowne!!!
    "Ptasek" taki wiosenny :)

    Powodzenia w wyzwaniu!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekne to!!!!
    Sa pary do akcji , wpadaj kochana!!
    Oczywiście obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. odezwij sie do mnie na maila :)
    teriiworld@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kolejne instrukcje co do akcji, prosze o info!!

      Usuń